Regulamin konkursu „W czasie kwarantanny się nie nudzę!”
-
Organizatorzy: Aleksandra Gaj, Aneta Nowak-Tuszyńska, Dorota Lerch
-
Cele konkursu:
- aktywizacja młodych ludzi,
- dobra zabawa w czasach kwarantanny społecznej,
- rozwijanie umiejętności stosowania technologi informatycznej w celach innych aniżeli komunikacja werbalna,
- rozwijanie kreatywności,
- rozwijanie umiejętności zachowania dystansu wobec własnej osoby,
- odwracanie uwagi uczniów od nieprzyjemnych skutków zaistniałej sytuacji.
-
Uczestnicy: uczniowie klas 6-8, posiadający aplikację Messenger.
-
Zasady udziału w konkursie:
- Każdy uczestnik wykonuje jedno zdjęcie selfie* z jednym z filtrów dostępnych w aplikacji Messenger.
- Autorem zdjęcia może być jedna osoba.
- Na konkurs każdy uczestnik może przesłać tylko jedno zdjęcie.
- Zdjęcie należy przesłać na podany e-mail: aleksandramariag91@gmail.com
- Zdjęcie wysyłane na konkurs musi być wysłane za zgodą rodziców/opiekunów prawnych.
- Wysłanie zdjęcia na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją na jego publikację na stronie szkoły i profilu szkoły na Facebooku.
- Zdjęcia nie na temat nie będą brane pod uwagę.
- Każdy uczestnik biorący udział w konkursie, który wyśle zdjęcie na temat, otrzyma 5 punktów za udział w konkursie. Pierwsze 3 miejsca w konkursie otrzymają kolejno od 15 do 25 punktów.
- Najlepsze zdjęcia zostaną nagrodzone! (Nagrody zostaną rozdane po wznowieniu zajęć)
-
Czas i miejsce:
Zdjęcie należy przesyłać od 6.04.20r do 14.04.20r.
-
Kryteria oceny:
- radość z zabawy,
- najlepsza metamorfoza,
- zaangażowanie,
- ciekawy pomysł
(*selfie - rodzaj fotografii autoportretowej, zazwyczaj wykonywanej z trzymanego w ręku lub na kijku do selfie aparatu cyfrowego, kamery lub telefonu komórkowego )